چه مدت می تواند کسی زنده با نارسایی کلیه و بالا سطح کراتینین
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه مدت می تواند کسی که با نارسایی کلیه و سطح کراتینین بالا زندگی می کنند؟ در واقع، بسیاری از مردم با این سوال مربوط می شود. همانطور که همه ما می دانیم سطح کراتینین بالا تنها یکی از نشانه های بیماری کلیه است، تا زمانی که مصرف مورد امید به زندگی ما باید توجه ویژه ای به وضعیت بیماری پرداخت، که است که مرحله بیماران در حال حاضر در هستند.

معمولا، برای افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند، بدون نیاز به مورد طول عمر نگران وجود دارد، نکته کلیدی برای آنها است برای پیدا کردن یک روش سیستماتیک و آن را در حال حاضر. چرا که در مراحل اولیه کلیه خفیف یا متوسط آسیب دیده است، بنابراین تا زمانی که شما به مرحله 4 نمی افتد، شما هنوز هم فرصتی برای معکوس بیماری خود را، بنابراین برای جلوگیری از دیالیز و پیوند داشته باشد.

برای افراد مبتلا به بیماری پیشرفته کلیه، آنها را دیالیز یا پیوند کلیه برای تداوم زندگی خود را به 5-10 سال و یا حتی دیگر، اگر این کار را هر گونه اقدامات را ندارد، تنها چند ماه یا یک سال در سمت چپ وجود دارد.

در واقع، برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه است، راه دیگری می توانید آنها را زنده دیگر کمک کند، بدون توجه به آنها در مراحل اولیه یا مرحله پیشرفته وجود دارد، که طب چینی است. این متفاوت از درمان های غربی است، می تواند نشانه هایی مانند سطح کراتینین بالا با بهبود عملکرد کلیه را کاهش دهد. است در اینجا من ذکر نشده است درمان تک، آن یک سری از درمان است. با کمک از این درمان ها، مردم می توانند با کیفیت و عمر طولانی تر داشته باشد.

بنابراین برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه و سطح کراتینین بالا، هیچ کس نمی تواند به آنها بگویید که چه مدت می تواند آنها دقیقا زندگی می کنند، بسیاری از عوامل هستند آن را تحت تاثیر قرار، به خصوص درمان آنها وجود دارد. اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com

http://www.kidney-support.org/renal-failure-basics/3943.html





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، نارسایی کلیه، سطح کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: